Shark Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Vi har ingen antenn sladd för tillfället hemma hos farsan så jag slapp skiten :D Jaha..ok.. -_- Ja, stakars Martin som får en sån s**t låt.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Ja,Martins låt sög fett,jag kan inte fatta texten,han sjunger om Las Vegas....Alltså dom svenskarna på svenska melodifestivalen måste ha dålig musiksmak,t.o.m "Håll om mig" var bättre än den där sugiga låten. Långsökt.. >_> Jag vet,men hur skulle du förklara det då? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Ja,Martins låt sög fett,jag kan inte fatta texten,han sjunger om Las Vegas....Alltså dom svenskarna på svenska melodifestivalen måste ha dålig musiksmak,t.o.m "Håll om mig" var bättre än den där sugiga låten. Långsökt.. >_> Jag vet,men hur skulle du förklara det då? :D <{POST_SNAPBACK}> Så dåligt var inte den låten, bara att den inte passade in att sjunga om USA´s stad, när många inte tycker om USA skärskilt mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Grekland hejade jag på och dom vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.