Hoppa till innehåll

Varningar


Nain

Rekommendera inlägg

Jag har lite åsikter och synpunkter om varningar som jag skulle vilja få sagt. Svara helst inte om ni inte har något bra att säga för det blir så mycket onödigt att läsa då och spam kan förekomma. Men nu till åsikterna/synpunkterna!

 

Jag tycker att det är onödigt med avstängning i dagar. Vad ska det vara bra för, ska man tänka igenom sitt brått? Om ni är rädda att den personen ska fortsätta spamma så kommer väl de spamma lika mycket när de väl kommer tillbaka som när de fick varningen.

 

Tänk på de varnade som diggar detta forum och absolut vi skriva.

Dessutom borde folk med varningar ha lika stor chans som varningsfria att bli Moderatorer. Jag menar, alla gör ju fel. Det är mänskligt att fela som bibeln säger. Man kan ju förlåta, man fick sitt straff med en prick men det borde också vara allt. Till slut stängs man ju av och tills det borde man kunna vara som vem som helst här.

 

Jag skulle annars tycka det var helt okej med FuskaMynt avdrag. Minus 1000 per varning och de som inte har FuskaMynt får helt enkelt ligga på minus. Det skulle vara det ända som bet. Vissa som får varningar bryr sig knappt men om de förlorade FuskaMynt skulle de nog bry sig lite mer.

 

Med detta inlägg vill jag absolut inte säga att varningar är dåliga. Självklart är de väldigt bra för att man ska kunna ha koll på forumet. Dock vet jag vissa som känner att det är kört om man får en varning och just därför skulle det vara bra om varningen bara fanns där men inte påverkade något annat än att den skyndar på avstängning.

 

Dessutom finns ju det varningar som man kan få som inte tyder på spam utan bara på småfel som regeln om inlägg i form av omröstning. Vissa i spelforumen kan ju lägga upp det fel. Till exempel istället för att skriva "Vilket spel ska jag köpa" blir det "Vilket av dessa spel ska jag köpa". Dubbelpost kan man ju inte heller rå för om man har laggig dator. Fast man ser ju vilka som inte rådde för det om man kollar på tiden inlägget/inläggen postades.

 

Men om nu Moderatorerna och Admin inte uppskattar mina ideer och tycker de är korkade, skrämande eller helt enkelt idiotiska så vet jag i alla fall att jag försökte. Det är tanken som räknas. Fast jag hoppas såklart att någon delar mina åsikter och synpunkter. För detta kan ju inte varit helt idiotiskt.

 

/Capone

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om nu Moderatorerna och Admin inte uppskattar mina ideer och tycker de är korkade, skrämande eller helt enkelt idiotiska så vet jag i alla fall att jag försökte. Det är tanken som räknas. Fast jag hoppas såklart att någon delar mina åsikter och synpunkter. För detta kan ju inte varit helt idiotiskt.

Det är alltid trevligt med seriösa förslag.

Även om jag inte delar dina åsikter till fullo uppskattar jag att du tog dig tid att skriva detta.

Kanske någon annan moderator/Admin gillar dina förslag.

 

/# 21, moderator

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan bero på att du har köpt bort dina varningar.

 

# 21: Jag syftar lite på min bror, men han är ett svin han förtjänade den du gav. Men han vart ledsen och la ner fuska och jag fick ärva hans FM :P. Jag tycker det är lite tragiskt att de som vart medlemmar länge varnas i huvudtaget. Jag menar, de borde veta mycket bättre. Jag har varit medlem sen forumet startat och jag har hittils lyckats hålla mig ifrån varningar.

 

Förresten jag har vart medlem mycket länge men har inte så hög rank, varnas jag lätt? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillade din ide Capone :)

Hoppas också Admin/moderatorerna gillar idén.

 

För var min dator laggig och det vart dubbelinlägg på varje svar jag gjorde :(

Men jag tog bort alla saker som tog stor plats i datorn som inte var till någon nytta så det har gått bättre på senaste tiden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...