Frustrerad mor Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Hej! Jag är snart helt knäckt. Min son har Ty the tasmanian (den första) för X-box. Han har klarat nästan allt, men håller på med en gorilla som först har päls och sedan en stålkontruktion. Vi kommer inte förbi den. Vi har hållt på i en och en halv månad, men kommer inte längre. Gick in på fuska och fick några tips hur man skulle fuska till sig olika rangs och saker, men får inte det att fungera.Är det någon som kan hjälpa mig!!!Jag är helt frustrerad.Tacksam för svar
Chihuahua Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Jag kan inte hjälpa dig, men jag flyttar tråden till Xbox-forumet där du antagligen kan få svar.
Lander Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Jag vet ! Du vet dom där eld sakerna som sprutar upp i luften på sidorna? När du är vid dom så ska du sjuta flamerang på igenom dom så boomerangen far på bossen då sprängs något och han dör liv. Redigerat 21 Maj 2005 av 33
Frustrerad mor Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 24 Maj 2005 :D Jag vet ! Du vet dom där eld sakerna som sprutar upp i luften på sidorna? När du är vid dom så ska du sjuta flamerang på igenom dom så boomerangen far på bossen då sprängs något och han dör liv. Hej! Tack så mycket!!!! Det funkar! Han är död! Tack igen
Rekommendera inlägg