miniman Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 vem vill joina en clan på shattered hand den heter gards of allianc tror jag ska gå in och kålla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Om du inte vet vad klanen heter så antar jag att det inte är du som är Guild Master i den... Alltså, vad är syftet med tråden? Reklam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Om du inte vet vad klanen heter så antar jag att det inte är du som är Guild Master i den... Alltså, vad är syftet med tråden? Reklam? nä jag e guild master den heter gaurds of alliance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Tyvärr spelar inte på den servern :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Tyvärr borde nån anmäla tråd för man får inte göra reklam för sin egen vinning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Den här tråden är ett år gammal så det var väl lite onödigt att dra upp den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Är denna tråden ett år gammal?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 ....Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg