Hoppa till innehåll

Dålig Fest Och Party


F.E.A.R
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har lite ploblem med Fest och party i the sims 2 :( När jag ska har fest födelsedag elle nåt annat det sluta jämt med att de andra simar tyker att festen var skit tråkit elle de tycker att festen e sämt jag vet inte vad jag ska göra åt det någon som vet hur man gör att har bra fest?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså jag har musik och allt spel Data spel tv spel i huset och har mat och tårta nästan allt men ändå det hjälpa inte

 

 

Det är enkelt. Om du bjuder dit några av simmens vänner så dansa med dom, prata med dom, och kittla dom så dom blir glada. Eller kyss om det är en förälskad sim.

 

då får du högsta betyg!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men de har ju kul med varan spela pil TV spel kolla på TV äta till samman...

men ÅHHHH De tycker att det e skit fest ändå du vet min sim har POPULARITET som AMBITIONER han tycker om att har fest och har måga vänner....men kan inte något hjälpa mig om festen och party :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

d viktigaste är att du gör nånting med de... t.ex pratar underhåller de dansar med de O.S.V. en sak som brukar funka för mig är en champange flaska... de brukar gilla festen när man skålar nåra gånger... problemet är att alla måste på toa å att vissa pissar på sig <_< men om man har brölloppsfest så ska man ha en båge som de ingår äktenskap i... champangeflaska till att skåla för paret... bröllopstårta som de får skära... då brukar festerna blir taket lyfter + att de får åka i en limo på smekmånad å må bra.. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...