💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Ni För Skin?

54 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Har VC nu men brukar använda den vanliga för det mesta. :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har Vanilj cola

Tänkte starta en sån här omröstning faktsikt

Nivå 10 · Veteranfuskare

Använder mörkblått, p.g.a den passar min ava... :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det brukar skifta mest med Vanilja coke och Mörklblått men just nu har jag Vanilja coke.

Nivå 6 · Fuskare

hur byter man skin O_o ???

Nivå 11 · Veteranfuskare

vanilla cola

Nivå 3 · Lärling

Vanligt

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

hur byter man skin O_o ???

Längst ner i vänstra hörnet finns en väljare mellan Vanilla cola Mörkblått och vanligt välj dne duy vill ha .

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mörkblått påminner om något wannabegrannsidan skin, Vanilla Coke är cp och vanligt är för inexklusivt. Mörkblått för det mesta, just nu Vanligt jag börjar bli trött i ögonen <_<

22 May 2005

vanligt

Vanligt,det är det ända skinet jag e van vid.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Mörkblått påminner om något wannabegrannsidan skin, Vanilla Coke är cp och vanligt är för inexklusivt. Mörkblått för det mesta, just nu Vanligt jag börjar bli trött i ögonen <_<

Jag skulle tycka om Mörklblått, men det är ganska störande att det är vitt runt alla smileysar o så..
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kantutjämningen är anpassad till vit bakgrund. Skulle man tabort kantutjämningen skulle kanterna vara Vassa om man skulle anpassa det till en annan bakgrund skulle de se dåliga ut på det vita skinnet.

Vanliga :)

Nivå 7 · Fuskare

Jag har vanligt, men jag tycker att det snyggaste skalet sidan haft är det som passade till fuska.se's startsida

Ska börja använda Vannila coke med dess röda färg :) men nästan allt är annorlunda engelska, ^v pilar, knapparna flyttade men ska nog börja med Vanilla Coke

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Varför?

Varför kan man inte fixa att det blir perfekt med varje skinn? <_< ;)

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag har mörkblått

23 May 2005
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är inte lätt att fixa perfekta skins...

24 May 2005
Nivå 4 · Lärling

använder för det mesta vanligt eftersom jag just upptäkt funktionen. har mörkblått just nu men vanilla cola är också nice

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in