vdsavasfvds Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Mjoo jag söker members till EuroScape Du måste kunna ha god engelska och sådant Registera dig här: http://www.syncronised.1go.dk/phpBB2/index.php Och sedan skriver du ett inlägg i Euroscape Applications Krav: 1) You must be 40+ in combat 2) Combat 20+ With 40+ Magic and 40+ Range 3) Live in Europe Ceeya! adda mig på msn [email protected] om du inte förstår men nu måste jag till skolan SES! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Mjoo jag söker members till EuroScape Du måste kunna ha god engelska och sådant Registera dig här: http://www.syncronised.1go.dk/phpBB2/index.php Och sedan skriver du ett inlägg i Euroscape Applications Krav: 1) You must be 40+ in combat 2) Combat 20+ With 40+ Magic and 40+ Range 3) Live in Europe Ceeya! adda mig på msn [email protected] om du inte förstår men nu måste jag till skolan SES! vad gör man åp det jag fattar nada men spelar man elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Asså jag fattar inte krav 2.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 27 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 om du inte är combar 40 måste du ha minst 40+ magic eller 40+range Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Men kraven e väl ändå lite väl höga -.- Dess utom kan ingen annan än en själv se Magic eller Range -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 tänk att man måste bevisa det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 om du inte är combar 40 måste du ha minst 40+ magic eller 40+range Men då det står faktist magic and ranged inte magic or ranged. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg