BornInBarcelona Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Får man nån fuskarank av att starta en omröstnig? Och om hur mycke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 (redigerat) Dom här grejerna får man FuskaRankför Hur går man upp i FuskaRank? Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända. Så här mycket får du: Ett inlägg - 0.4 FuskaRank Ett fusk - 1 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank En recension - 0.7 FuskaRank Redigerat 23 Maj 2005 av tokar86a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag frågade om man fick nån fuskarank för omröstnigar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Det är dom grejerna man får ranking för och det står ju inte med omröstning där så då får man inget för det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jo man får 4 för det tror jag Men jag får 4 av ett vanligt ämne med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Det märer du när du skapar en omrästning om du får något för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Dom här grejerna får man FuskaRankför Hur går man upp i FuskaRank? Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända. Så här mycket får du: Ett inlägg - 0.4 FuskaRank Ett fusk - 1 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank En recension - 0.7 FuskaRank Dom där kan inte stämma :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 jo, det gör de, tror det står i FAQ annars så står det i en länk som finns i affären har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Jag vill ha svar på min fråga!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=27265 Där finns svar på alla vanligt förekommande frågor. Och sluta tjata, det blir inte bättre för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.