Pikachu86a Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Hej Det här är en kort film som några kompisar till mej har gjort. Klicka på namnet här nedanför så är det sen bara att nytta av filmen Tidaholm Gangstas Jag skulle uppskatta att ni skrev sen vad ni tyckte och om ni hade några synpunkter på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 (redigerat) f*n mannen! du överglänser 79 % av min klass mediaproduktions avgångs projekt med den här... Snyggt tillagda skott effekter, flash? eller såvidare ni inte skjöt varandra med riktiga kulor Redigerat 27 Maj 2005 av Voice_of_god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Vi använder inte ricktiga kuller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Ha ! Filmen var ju grym :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 grym film :cool:! hur gjorde ni effekterna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Haha! xD Ni använde ljudeffekter från Counter-Strike! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 ganska komisk faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 grym film :cool:! hur gjorde ni effekterna då? Vi har gjort dom i alam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 vem är du`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 han är nog den som dog i slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 vem är du`? Hehu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 vem är du`? Menar du vem jag är i filmen? Jag är inte med i filmen jag nämnde ju i inlägget att det var några kompisar till mej som hade gjort filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.