Hoppa till innehåll

Vad Gör Du I Postal?

Cyper

Rekommendera inlägg

Det kanske är en dum fråga, eftersom Postal går typ ut på att döda.

Men jag brukar I allafall sno pengar från automater, snatta saker på affärer, och samla vapen. När jag dödar väljer jag ut ett 0ffer, sen planerar jag hur jag ska göra, för att inte få med polisen att göra. Då brukar jag ela dom tills han/hon faller i hop, sen sparkar jag lite på han/hon, och ger dom en jävel med spaden!

Sen pissar jag han/hon I munen, och sen över hela kroppen.

Sen tar jag fram min bensin och tänder på han/hon just innan dom är på väg att dö (alltså av elden) , så pissar jag på han/hon så att han/hon överlever.

Sen låter jag han/hon kräla lite på golvet. Sen tar jag fram min spade och hugger skallen av han/hon. (Ibland skjuter jag dom med katt-ljuddempat shotgun)

Sen sparkar jag runt skallen lite (beroende om jag är inomhus eller uhus)

Sen brukar jag låta skallen ligga kvar, eller splashar jag den med shoutgun:et.

Edit: jag dödar så DISKRET jag KAN.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega99

Jag kom på ett "fusk" helt själv:

Göra fotgängare till zombies:

Först ska du ela en fotgängare så mycket du kan, när elen sedan är slut så ska du snabbt hälla bensin över dom och tända på, när dom sedan blir köttiga ska du pissa på dom tills elden slocknar.

Gör man det innan elen avtar så borde fotgängaren resa sig upp och springa iväg. (PS. gör det med en man med pistol, då blir det en zombie med pistol)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom på ett "fusk" helt själv:

Göra fotgängare till zombies:

Först ska du ela en fotgängare så mycket du kan, när elen sedan är slut så ska du snabbt hälla bensin över dom och tända på, när dom sedan blir köttiga ska du pissa på dom tills elden slocknar.

Gör man det innan elen avtar så borde fotgängaren resa sig upp och springa iväg. (PS. gör det med en man med pistol, då blir det en zombie med pistol)

Man kan oxå elda dem och då de ligger och blir köttiga så kan man ela dem efteråt.

Jag brukar oxå slå av huvudet och sparka det mot en vägg som om jag spelade boll med mig själv och sen när huvudet är i luften så skuter jag exact vid rätt tillfälle så att huvudet splashas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...