Nogger Mint Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Så man slutar bli attackerad av Jailguards i lvl 53? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 nej dom atackerar dig hela tiden hade en på 65 den blev hackad men jailguards i level 26 attackerade mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Dom attackerar inte mej så mycke aja de finns inget farligt du kan ju springa runt svåra fiender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Titta här detta e min egen sida " min clan " Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Hmm... Draynor sa du? Du måste mena att du bev attackerad av Jailguards. Dom är i lvl 26 tror jag. Men jag vet inte vilken lvl man måste vara i för att inte bli attackerad. inte ja heller jag är i lvl 34 combat och blir ändå anfallen av dem. jag tror man moste vara iden dubbala combat lvln som dom är i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg