Shark Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 (redigerat) Ja, vad kan det bero på? Har nån idé? EDIT: Det ska stå: "Panda anti virus hänger sig.." Skrev fel.. :unsure: Fixat /NesseN Redigerat 24 Maj 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 (redigerat) Brukar man inte säga "hänger sig"? Och det heter Panda Anti Virus inte Panda Antiv Virus. Och den hänger sig förmodligen för att du har en liten hårdisk eller dålig processor. Redigerat 23 Maj 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Vilken version av panda kör du? Hur gammal dator sitter du på och vilken Internetuppkoppling har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Jag har den nyaste versionen av Panda, alltså 2005. Min data är 1 ½ år gammal. Jag har Bredband på 8 mbit. Tror inte att det påverkar nåt men.. Det funkar men den brukar bli lite seg eller fastna när jag bara vill genom söka en speciell program eller enhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Var det första gångden som det hängde sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Ja, första gången som vi försökte rensa hela datan. Sen funkar den delen utmärkt, men om jag vill bara söka genom andra enheter som bärbar enhet etc. då hänger den sig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.