epaaj Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Jag har problem med mina hårddiskar och när jag spelar diablo 2: LoD så får jag ett felmeddelande om att en fil är trasig när jag försöker komma in i act 5. Felmeddelanderutan kan ni se på http://www.cqr.nu/epaaj/downloads/fel.png Jag kan inte lista ut vilken fil som är trasig. Kan någon hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Testat med att ominstallera Diablo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag tror inte att det hjälper att bara laga en fil, för det brukar vara att när en fil är trasig så är ungefär 10 st. andra filer också trasiga. Testa att ominstallera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag tror inte att det hjälper att bara laga en fil, för det brukar vara att när en fil är trasig så är ungefär 10 st. andra filer också trasiga. Testa att ominstallera... Ok, men det krångliga är att jag måste spara de gamla filerna någonstans (kanske på samma ställe till och med för att inte de nya filerna ska hamna på trasiga ställena på hårddisken)Jag ska köpa en ny hdd snart. Hoppas det går bättre då. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Men vad är problemet? Sätta i skivan och köra en enkel installation? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Men vad är problemet? Sätta i skivan och köra en enkel installation? :huh: Läser du vad jag skriver? Mina hårddiskar är trasiga! De försör filer! Enkel installation, säger du. Jo visst, säger jag <_< Någon som vet vilken fil som är trasig eller ska jag köpa ny hårddisk? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.