Link93 Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 På www.discshop.se :cool: OBS!!Det här är inte nån deräkt länk :cool: Jag vet inte hur man gör för att få en deräkt länk :cool: Kan någon beräta hur man gör?? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 När du e inne på den rätta sidan är det bara att markera texten uppe i adressfältet och trycka Ctrl C, sen trycker du Ctrl V när du skriver inlägget så kopieras den :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 tycker de e slöseri me pengar att köpa den på realise <_< ska vänta tills de blir players choise lr billigare för att köpa den......*smartare* B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jo men det finns väldigt många som inte orkar vänta flera veckor tills spelet blir players choise, som jag t.ex :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag vill inte ens ha players choise... så fult omslag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Fult omslag...? Det är nog första gången jag hör det som ett argument mot ett spel! Själv ska jag absolut ha det, men förhandsboka orkar jag inte. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 men jag giller verkligen inte den gråa designen, snyggare med vanlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Spela roll hur framsidan ser ut... Det är ju tv-skärmen man tittar på, inte fodralet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) Jag vet inte hur det blir för mig om jag ska köpa spelet så fort som möjligt eller önska mig i julklapp? Redigerat 12 Juni 2005 av Svedda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 JAG SKA SÅÅÅ KLART KÖPA DET DET ÄR ETT :cool: t spel :rambo: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman4 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag vet inte om jag ska köpa det jag blev ingen riktig gamer förän förra året så jag har inte hunnit följa Zelda serien! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splintey123 Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Menar ni The legend of Zelda: twilight princess? :medieval: jag kommer i allafall köpa det det är typ det bästa spelet till gamecube som släpps. :cool: MVH/ Splintey123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg