Schlyna Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 Undrar hur man skriver _ i konsolen.... alla endra fusk funkar men de med _ funkar inte så de måste vara nåt fel :( Citera
Baranoi Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 Ja, ajg får de inte heller att funka, står att man ska skriva in CheatEnable=1 nånstyans, när man gjort det ska man trycka på ~ men de funkar inte. :blink: Citera
Schlyna Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Maj 2005 Ja men jag har redan fått igång fusket men de e vissa koder som inte funkar som t ex. a_robe_17 som ska ge en jedi master robe.... det måste bero på att _ inte går att skriva Nån som vet hur? Citera
Baranoi Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 Kanske bara är mellanrum? Men hur fick du igång fusket? Citera
Coojo Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 tryck på shift och ` sedan mellanslag så kommer det upp en sån här _ i vänstra hörnet. :student: Citera
Baranoi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 Men när man skriver in giveitem funkar det inte, men det är ju inget mellanrum där. Citera
tuffscout Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 det ska vara give item tror jag.... kommer inte ihåg Citera
KOTOR4LIFE_ Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Asså FFS har fsatnat på ett ställe på kotor 2 och måste bra fuska men konsolen kommer ALDRIg upp har kollat på tusen ställe var mans ka klicka för att få upp den (jag har skrivit in EnableCheat=1 i den där ini filen) PLZZ hjälkp mig finns det olika versioner av KOtor 2? isf e det olika på de olika? :( Citera
KOTOR4LIFE_ Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Asså FFS har fsatnat på ett ställe på kotor 2 och måste bra fuska men konsolen kommer ALDRIg upp har kollat på tusen ställe var mans ka klicka för att få upp den (jag har skrivit in EnableCheat=1 i den där ini filen) PLZZ hjälkp mig finns det olika versioner av KOtor 2? isf e det olika på de olika? :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.