Gäst willeo Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 (redigerat) hur kan jag få tag i P90_Paintball? skulle så gärna ha den Redigerat 24 Maj 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 (redigerat) http://www.cs-maps.org/ sök efter den där, på deras sökfunktion. Redigerat 24 Maj 2005 av spitfir3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 (redigerat) hur ska jag gör så dom funkar och en fråga till jag har laddat hem vapen och hur ska jag gör så du funkar? Redigerat 25 Maj 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) mappen lägger du i steam/steamapps/dittnamn/counter-strike cz/czero/maps (Laga en map som heter så om det inte finns en från början) Om du har tankat vapen modeller som är .mdl filer lägger du dem i cstrike/models och om det även kom .spr filer lägger du dem i cstrike/sprites och om det även kom ljud filer lägger du dem i cstrike/sound/weapons (Om du altså inte har någon av dessa mappar färdigt, gör en med det namnet) *oj jag märkte du talade om cz, men då är det bara skillnaden, cstrike = czero Redigerat 25 Maj 2005 av spitfir3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) de funkar nu tack!! Redigerat 25 Maj 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg