sasuke kun Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 kan man få wolf eller vad han heter på multi player ???? undra bara för han e så grymm :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 kan man få wolf eller vad han heter på multi player ???? undra bara för han e så grymm :cool: Nej, man kan inte få nån ur Star Wolf.... Den ända man kan få är Peppy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 kan man få wolf bilen elle va det e ???????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 nee man kan bara ha star wing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 kan man få wolf eller vad han heter på multi player ???? undra bara för han e så grymm :cool: Hur långt har du kommit på Story Mode? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 jag har klarat sista bossen på easy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 jag har klarat sista bossen på easy Okej... Den där Queen hade jag verkligen stora problem med.... Tror jag blev Game Over 3 gånger på easy... Om man klarar allt på Silver och får den poängen man måste ha på alla banor så får man ju ett bonus-spel...Min kompis är på bana 7 på silver, fast han har dock inte uppnåt det så kallade "badge score" på nån utav banorna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 27 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Nej, man kan inte få nån ur Star Wolf.... Den ända man kan få är Peppy. jo om man tar alla flaggor o klarar alla misione utan att slippy eller falco eller crystal hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 vad menar du med utan att slippy eller falco eller crystal hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 vad menar du med utan att slippy eller falco eller crystal hahaha Om dem överlever banan utan att återvända/ge upp...Kommer nog aldrig klara så mycket ändå så... Tycker bara Multiplayer är en kul grej.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 27 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Om dem överlever banan utan att återvända/ge upp... Kommer nog aldrig klara så mycket ändå så... Tycker bara Multiplayer är en kul grej.... exakt men jag kommer alldrig klara det på skoj e nästan klar bara 3 banor kvar;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Om dem överlever banan utan att återvända/ge upp...Kommer nog aldrig klara så mycket ändå så... Tycker bara Multiplayer är en kul grej.... exakt men jag kommer alldrig klara det på skoj e nästan klar bara 3 banor kvar;) <{POST_SNAPBACK}> Och då kör du på svårhetsgrad Bronze eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg