LiQuiDe Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 till mig sa han att han har varvat på bronze silver o guld(vi är vänner han bor ca 150 m från mitt hus) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 till mig sa han att han har varvat på bronze silver o guld(vi är vänner han bor ca 150 m från mitt hus) Okej.. hehe....Du ska veta en sak iallafall.... Silver är omöjligt redan vid tredje banan.. Vad tror du då inte vad Guld är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Inte alls omöjligt varvat spelet och fått alla badges (brons,silver och guld).... Och ja man kan få Wolf (ledaren för star wolf) som spelbar karaktär multiplayer läget. Man kan dessutom vinna en held del ny banor och lägen som cornerian capital (bana) och homing launcher clash (läge). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Inte alls omöjligt varvat spelet och fått alla badges (brons,silver och guld).... Och ja man kan få Wolf (ledaren för star wolf) som spelbar karaktär multiplayer läget. Man kan dessutom vinna en held del ny banor och lägen som cornerian capital (bana) och homing launcher clash (läge). hmm.. Okej... Har ju klarat det på Bronze iaf.. Då fick jag 0 poäng på sista banan!!Vad ska man klara för att få Wolf då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 kan man få leon eller vad den där kameleonten heter i team star wolf ???? hoppas man inte kan få phanter han e så ful jag stör mig på han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Kan man få Wolf kan man lika väl få hela Star Wolf-teamet...Nja, Panther är rätt cool... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 mm men jag gillar bara wolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 mm men jag gillar bara wolf Om du säger så kan jag lika väl säga... Jag gillar bara Slippy... Då struntar vi i Krystal, Falco och Fox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) jaja kan nån svara på frågan!???? hur får man wolf????? (o resten av teamet om de går) (ps. har klarat spelet på easy/bronse o ligger i bana 6 på normal/silver) Redigerat 5 Juni 2005 av Dark_samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Ta det lugnt jag ska berätta..... Wolf: Klara alla uppdragen utan att någon i Team:et dör. Peppy Hare: Kör klart 15 multiplayer matcher. Att få alla lägen och banor till Multiplayer läget är enkelt, kör klart 200 matcher sen har du alla lägen och banor. För att kunna använda demon sniper rifle i multiplayerläget så måste man samla in alla flaggorna i alla uppdragen. För att låsa upp bonuspelet xeovius så är det bara att klara alla uppdragen på silver nivå dvs. få alla silver badges. Så var det nog med hjälp eller är det någon annan som behöver hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Ta det lugnt jag ska berätta..... Wolf: Klara alla uppdragen utan att någon i Team:et dör. Peppy Hare: Kör klart 15 multiplayer matcher. Att få alla lägen och banor till Multiplayer läget är enkelt, kör klart 200 matcher sen har du alla lägen och banor. För att kunna använda demon sniper rifle i multiplayerläget så måste man samla in alla flaggorna i alla uppdragen. För att låsa upp bonuspelet xeovius så är det bara att klara alla uppdragen på silver nivå dvs. få alla silver badges. Så var det nog med hjälp eller är det någon annan som behöver hjälp? Ja, hur man nya banor förutom dem man får på story mode? Jag tror jag öppnade nåt som hette irina Desert eller nåt... Vad är det för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 En annan bana. Som jag sa så kan man bara få vissa banor efter man kört tillräckligt med multiplayer matcher. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg