Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

En annan bana. Som jag sa så kan man bara få vissa  banor efter man kört tillräckligt med multiplayer matcher.

Jag har fått en också... För det finns väl inget vapen som sluter på namnet "desert"? Men jag hittar den dock inte vid dem andra banorna...
  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

har oxo fått den där desert banan....fast ja vill låsa upp alla vapen på alla banor.....för några finns inte i vissa banor ;)

förresten kan man få nya fordon????? t. ex wolfen typ??????

skulle va kul me lite andra fordon :) o som ja fråga förut kan man få resten av star wolf teamet????

Skrivet

boring..... <_<  nintendo borde ha tänkt att de e roligare me fler gubbar.......så man kan då inte heller få wolfen lr nån annan fordon va????

Nja, Shacti är den som vet bäst här.... Jag ska nog inte ge nåt direkt svar...

Men vad jag "tror", är att det inte går att få...

Skrivet

Som jag sa tidigare så är det upplåsbara karaktärerna (endast multiplayer) Peppy Hare och Wolf O'Donnell. Jag har för mig att man kan låsa upp wolfen också. Så då får man två olika skepp (Arwing och Wolfen) att välja mellan.

Jag vet inte exakt, men jag tror att man får wolfen efter att man kört typ 150 matcher. Men efter tvåhundra matcher så får man inget mer. Ivarjefall så har jag inte fått något mer...

Skrivet

Som jag sa tidigare så är det upplåsbara karaktärerna (endast multiplayer) Peppy Hare och Wolf O'Donnell. Jag har för mig att man kan låsa upp wolfen också. Så då får man två olika skepp (Arwing och Wolfen) att välja mellan.

Jag vet inte exakt, men jag tror att man får wolfen efter att man kört typ 150 matcher. Men efter tvåhundra matcher så får man inget mer. Ivarjefall så har jag inte fått något mer...

Jo, men om man kan få Wolf så är det ju en självklarhet att man kan få Wolfen...
  • Skapa ny...