Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Den Nya Gta


F.E.A.R

Rekommendera inlägg

All Points Bulletin

 

GTA online?

 

Det har pratats,ryktats och ältats länge om en MMO-variant i den populärä GTA-serien och nu verkar det som att drömmarna på sätt och vis har besannats. David Jones som är mannen bakom GTA-serien meddelade nämligen under den gångna mpnaden att han jobbar på ett nytt MMORPG vid namn

ALL POINTS BULLETIN . Spelet beskrivs mycket som ett GTA-spel,där du kan välja att vara en gängmedlem eller en polis och där friheten är närmast oändlig. Som polis gäller det att upprätthålla lag och ording medan du som kriminell ska själa pengar,pimpa snygga rides och spraya grafitti på stadens alla öppna ytor. Än finns inga bilder inifrån spelet men enligt utvecklarna ska visas upp närmare på nästa årets E3-mässa också. bröja inte längta riktigt än.

Jones är inställd på att skapa en verkligt fri upplevelse där spelaren kan göra som han vill i stor levan de miljö och det kommer uppenbarligen att ta ett tag att förverkliga. Spelet relese är nämligen 2006 sommar. innan dess lär vi dock återkomma med ny information.

 

För er som inte vet var E3 mässa e!

Det e en mässa som visar de nyaste spelet som håller på att skapa elle de bästa spelet som finns

 

NÅ VAD TYCKER NI OM NYA GTA-serien ? Skriv till mig om ni vill veta mer

 

!!!!!KOLLA IN I SIDAN 2 SEN!!!!!

 

All Points Bulletin (APB)

Redigerat av F.E.A.R
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det första GTA online släpptes för typ 5 år sedan.

http://www.mtavc.com

 

JAppp det första GTa online släpptes för typ 2002 MEN MEN DET E BARA EN MOD

som man måste har för att spela online alltså det e en pacth....det e inte riktig spel man har den där online pacth till Gta vice city för att kunna spela gta online jag har också spela den online pacth men jag tycker att det suger man spela typ som UNREAL 2003 där man springa rund stan i vice city TYp....men deT här prata vi om den nya GTA-serien ALL POINTS BULLETIN den nya spel som håller på att skapa....där man behöver inte pacth för att spela online det komma med spel fatta du Mega99 där man kan springa med kompisar i stan Typ 160 per för sever elle mer där fins AI som e vanlig maniskor på stan ock sån.... I pacht online i GTA VICE CITY det fins inget mäniskor i sever närman spela online ......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Årets upplaga av den gigantiska spelmässan Electronic Entertainment Expo, mer känd som E3 ser ut att bli den största någonsin. Häromdagen meddelades det att varje liten uthyrningsbar yta i förevisningslokalerna är uthyrd och att ungefär 400 olika utställare kommer att finnas på plats den 18-20 maj. då bland annat den första informationen kring Nintendo Revolution ska avtäckas och vi säkerligen kommer att få se en del av Playstation 3 och Xbox 2/360/neXt/Xenon.

 

Externa länkar:

http://www.e3expo.com :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag håller nog mig till BF spelan och CS :D

 

 

» WW2 Online till Europa

Till er alla som gillar Bf :cool:

 

Alla fans av onlinespelet World War II Online kan nu hoppa jämfota och utbrista ett stillsamt "cowabunga". Utvecklarna Cornered Rat har nämligen bestämt sig för att släppa en retail-version av spelet till oss européer. Den helt nya releasen går under namnet Beyond Blitzkrieg och bjuder på strider mellan tyskar och allierade, i en spelvärld som är närmare 500 000 kvadratkilometer stor. Spelet kommer at dyka upp i butiker någon gång i juni.

 

Externa länkar:

http://www.beyondblitzkrieg.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser också fram emot  ALL POINTS BULLETIN men 160 pers i vice city verkar lite stökigt + fotgängare.

 

Alltså jag mener inte i vice city som har 160 person och AI i en sever jag menar ALL POINTS BULLETIN!!!! snart e det E3-mässa och jag ska vara där kanske <_<

 

jag ska återkomma med ny information allt jag vet om ALL POINTS BULLETIN .... :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...