Boost Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Någon jättevänlig själ som har The Sims Vacation/On holiday som skulle kunna skriva ner sitt serienummer till mig? Hittar det bara inte. Jag raderar svaret så fort jag läst det om du inte vill att nån annan ska läsa. Tack så jättemycket på förhand! /Victor :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Prova den här: *************** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Tack så jättemycket! Om du undrar över nåt så fråga mig så hjälper jag dig om jag kan :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Konstigt numer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Tycker jag med! Det står ju bara ************!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Jag fick en varning för att jag la ut nummret här... Man får inte göra det! Därför har Fuska lagt ut dom som stjärnor. Så messa privat så går de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg