Fable ninjan Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Hur fixar jag konsollen till Half life 2 utan steam??? tex jag har försökt skrivit -console i egenskaper på Half life 2 genvägen men när jag klickar § händer inget Någon som kan beskriva det? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 När du har skrivit -console i startegenskaper skall den inte komma fram på §. Den borde finnas färdigt uppe när du startar spelet, och så har du den ju där varje gång du trycker esc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable ninjan Skrivet 28 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 När du har skrivit -console i startegenskaper skall den inte komma fram på §. Den borde finnas färdigt uppe när du startar spelet, och så har du den ju där varje gång du trycker esc. ehrm jag fattade inte riktigt du menar när jag skrivit -console i Start genvägen ska det vara en konsoll där uppe när spelet är startat? eller är det en annan knapp? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Nepp, altså, när du sen sätter igång cs:s, skall consolen finnas uppe på huvudmenyn färdigt, utan att behöva trycka på någon knapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable ninjan Skrivet 29 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 ;) AHA JAG FATTAR :D jag har kört cs där står det så Men e det egentligen samma på HL2 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg