Gäst willeo Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 vilken är den bästa Processorn och vilken är den sämsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Ja den sämsta lär väl vara nån i nån gammal atarimaskin. Och den bästa är kanske en amd athlon64 3700+ eller en P4 3.8ghz eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Finns 4.0GhZare ute. Detdär med sämsta är väl inte så viktigt att veta? Ren om du tittar på en gammal Commodore 64 hittar du processorer som är jätte dåliga idag, men de fyllde sin funktion väl när dom var pop för flera flera år sen (och det bästa som gick att få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 vilken är den bästa Processorn och vilken är den sämsta Det beror ju på hur man ser det. Alla prosesorer är ju bra på något. Men den prosesorn som jag gillar är Pentium prossesorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Men jag är mer för 64bitars processorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Jag har en pentium 4 och 3,0 ghz 512 ram och 175 mb i minne 265 mb i g-force grafik kort. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 FX 55 bör väll vara en av de bästa, iaf om man kör bra kylning. Sämsta är väll svårt att säga... ingen mening med att veta det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Det har ju funnits så många datorer i alla tider, så det borde vara svårt att peka ut en processor som är sämst...men jag gillar nog mest Intel Pentium.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 386, det borde f*n alla vet, själv kör jag med det, fungerar skit bra, har clockat den till ungefär 300 mhz, sen börja den brinna, altså typ 240 mhz mer än vad den är byggd för! vadå kvalite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.