Hoppa till innehåll

Vissa Lärare Är Ju Dumma I Huvudet!

Vitdom

Rekommendera inlägg

MIn kompis bror (han går i 7an) han hade en lärare(manlig) som alla i klassen gillade. Men sen så var han sjuk ledig i typ 2 månader och ingen viste om han var sjuk eller inte. men så visade sig att den läraren hade tagit hem 9orna(tjejerna) o tvingat dom att drika sprit och så voltog han dom och om dom sa det så skulle han DÖDA dom!! men sen fick polisen reda på det o han åkte in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså lärare e till för att göra mäniskor smartere och bättre, inte dåligare! :meddum:

jag hoppas så in i h*lvetet att du menar att de mår dåligt, om du menar att man efter en våldtäckt blir en sämre människa så har du f*n fel i huvudet! Det är aldrig, ALDRIG! ens eget fel om man blir våldtagen! våldtäckt är ett hemskt brott som har ett alldeles för lågt straff :angry: . Denna lärare är helt sjuk och jag hoppas att han får stanna i buren så j*vla länge att han glömmer hur faan solen ser ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

vi har haft en "homosexuell" vikarie en gång, kan beskriva två exempel han sa:

en av mina tjejkompisar kommer å börjar jobba, då kommer vikarien fram å säger: hur går det lilla hjärtat? :P

å när jag kommer försent lite tidigare på dagen säger han: du får ta och passa tiderna lite bättre lilla gull

var riktigt j*vla nervös den dagen, skönt att det bara var en vikarie

några frågade lite senare vad han hade för civilstånd:

ja jag har ju känslor för några killar å så där men jag är inte tillsammans med nån

Läskigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...