sergej Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 MIn kompis bror (han går i 7an) han hade en lärare(manlig) som alla i klassen gillade. Men sen så var han sjuk ledig i typ 2 månader och ingen viste om han var sjuk eller inte. men så visade sig att den läraren hade tagit hem 9orna(tjejerna) o tvingat dom att drika sprit och så voltog han dom och om dom sa det så skulle han DÖDA dom!! men sen fick polisen reda på det o han åkte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Men asså lärare e till för att göra mäniskor smartere och bättre, inte dåligare! :meddum: jag hoppas så in i h*lvetet att du menar att de mår dåligt, om du menar att man efter en våldtäckt blir en sämre människa så har du f*n fel i huvudet! Det är aldrig, ALDRIG! ens eget fel om man blir våldtagen! våldtäckt är ett hemskt brott som har ett alldeles för lågt straff :angry: . Denna lärare är helt sjuk och jag hoppas att han får stanna i buren så j*vla länge att han glömmer hur faan solen ser ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 vi har haft en "homosexuell" vikarie en gång, kan beskriva två exempel han sa: en av mina tjejkompisar kommer å börjar jobba, då kommer vikarien fram å säger: hur går det lilla hjärtat? :P å när jag kommer försent lite tidigare på dagen säger han: du får ta och passa tiderna lite bättre lilla gull var riktigt j*vla nervös den dagen, skönt att det bara var en vikarie några frågade lite senare vad han hade för civilstånd: ja jag har ju känslor för några killar å så där men jag är inte tillsammans med nån Läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.