Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Men man får inte Deoxys för det, bara möjlighet att få biljetten ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Japp. Jag har Deoxys jag lovar den är skitbra! Dens bästa attack är Psycho Boost. Den är skitbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Men man får inte Deoxys för det, bara möjlighet att få biljetten ju. Det ända man får är Mystery Gift som är helt oanvändbar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Men man får inte Deoxys för det, bara möjlighet att få biljetten ju. inte om man känner nån med FR/LF!!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Varför inte det da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 vad pratar ni om för spel för de e väl inte r\s? ELLER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jo, det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jo, det är det. nej det är det inte man kan inte få mystiries tricket på r/s bara på lg och fr !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jaha, jag trodde det var mystery gift vi pratade om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg