Gäst jocke2004 Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 vilka är era favvo tränare på alla pokemon spelen mina är: Lance han e cool Will han har bra pokemon Stewen är kungen! -----------------------------------------------------------------------------------------------några dåliga: Maxie BUUUUUUUUUUU!!! rivalen i red and blue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Pokémon Trainer Red (Ash) äger sönder allt på denna gjord! (Nästan iaf) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Red suger,jag klarar honom skitenkel,det finns knappast nån tränare som e cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Ja, ja han är lätt o spöa. Men han är så cool!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) Lätt att spöa DIG SJÄLV?!?!(Varning! -=jedi knight=-'s hjärna håller på att kollapsa om han inte får ett svar :blink: ) Jag tycker Red är cool. Han är den enda snubben som har varit med i...3 + 3 = 6 + 2 = 8...8 spel!(Lance har också varit med i 8 spel :rolleyes: ) Redigerat 3 Juni 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snajder_korken? Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Pokémon Trainer Red (Ash) äger sönder allt på denna gjord! (Nästan iaf) :D det e bara att ha ho-oh så äger man sönder honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Red är dålig, man kan använda Hydro Pump (eller nån annan vatten attack) så äger man hans Pikachu... ... Om det är han ni snackar om lol. <_< Tycker att karaktären man är (ja, i stortsett oss alla) är coolast. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Lätt att spöa DIG SJÄLV?!?!(Varning! -=jedi knight=-'s hjärna håller på att kollapsa om han inte får ett svar :blink: ) Jag menar han på PKMN Guld som man kan möta efter Pokémonligan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Fattade det en timme efter jag skrev det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 OK >>> Back To Topic <<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Lite respekt Clair (=åttonde gymledaren i Silver,Guld och Kristall) har för Lance när man ska få nålen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 whitney är rolig för hon huller på att klaga på att man är seriös och börjar gråta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg