super_coola_jag Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Ja har klarat det typ 4 grr på svårt men vill ha lite trainers ladda ner en förut men funka nog bara på engeslt språk <_< Kan nån!???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super_coola_jag Skrivet 27 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Ja har klarat det typ 4 grr på svårt men vill ha lite trainers ladda ner en förut men funka nog bara på engeslt språk <_< Kan nån!???????? Snälla svara vem som helst SNÄÄÄÄLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Har en... Men som sagt. Har det det till Engelska versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
__Lilla carro__ Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Ja har klarat det typ 4 grr på svårt men vill ha lite trainers ladda ner en förut men funka nog bara på engeslt språk <_< Kan nån!???????? Tyvärr kan jag inte hjälpa dig.. Ledsen men jag har aldrig spelat det.. Hoppas det löser sig ändån och Lycka till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Ja har klarat det typ 4 grr på svårt men vill ha lite trainers ladda ner en förut men funka nog bara på engeslt språk <_< Kan nån!???????? Du sa gå till till skogen, ta nyceln och gå tillbaka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 omg alla gamla trådar dras upp nu igen. sluta svara på gamla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.