Gäst willeo Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 jag kan inte få upp consolen hur ska jagGÖRA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable ninjan Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 (redigerat) jag kan inte få upp consolen hur ska jagGÖRA? Jag vet inte riktigt Men jag tror du ska skriva -console i cs source och sen klicka § Sen gör ett Lan game [skaffa bots] sen skriver du addbot OBS Du måste ha bots :gitarr: GL HF :gitarr: Redigerat 28 Maj 2005 av Fable ninjan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 (redigerat) vad då för cs source?? <_< Redigerat 28 Maj 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable ninjan Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 vad då för cs source?? <_< Bots det är en sak som kallas Dator spelare tex: Spelar du cs på xbox? där spelar du mot bots Men om du vill ha konsollen online gör följande:gå till start genvägen och skriv -console i fältet och sen starta cs där ska det stå på menyn Console klicka där så kommer konsollen fram lätt!! och om du vill ha bots TROR!! jag att du kan skaffa dem på http://www.counter-strike.org/index.shtml Lycka till :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable ninjan Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 AH OCH FÖRRESTEN OM DU INTE KÖR COUNTER STRIKE SOURCE SÅ FUNKAR DET SAMMA PÅ ANDRA VALVE SPEL!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 (redigerat) vilket fält ska jag skrive de i? Redigerat 30 Maj 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) "Fable Ninjan" använd gärna små bokstäver som vi andra gör. Och willeo du säger att du inte kan få upp console i CS menyn.Jag tror du ska trycka på denna knappen §.Den är ovanför Caps Lock. Redigerat 31 Maj 2005 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag har tryckt på § men de funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Nähä?Då vet jag nog tyvärr inte.Vad är det du ska åt på console? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg