toi Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 När jag skjuter några skott så kommer dem inte i mitten av siktet utan ovanför siktet istället :( det är när jag skjuter med t ex mp5,ak47 och dem man pepprar med. Snälla hjälp mej med detta, ni kan adda [email protected] om ni inte orkar skriva i forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 om du skulle campa på riktigt eller skjuta skulle du ju inte träffa mitt på där du träffar så samma sk är det i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ta sämsta grafiken då träffar man nästan alla skott i siktet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 om du ska peppra så ska du skjuta under fienden! då dör dom lätt! Lr peppra mot köns delen! då blir det head shoot... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 pröva att skriva size_down eller size_up i consolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg