Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Asså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan fånga dom men måste man göra nåt annat också? För jag har letat skitlänge! Man måste visst klara ligan först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Asså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan fånga dom men måste man göra nåt annat också? För jag har letat skitlänge! DU ska gå runt i gräset var som helst hela tiden sen dyker dom upp som överasskningar jag hade tur jag hitta en nästan direkt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Gå runt i samma gräs hela dagen (om du orkar vill säga) så möter du dom till slut :D ¨Så gorde jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Hur orkar man det? :blink: En halvtimme kanske.... Men inte en hel dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Hur orkar man det? :blink: En halvtimme kanske.... Men inte en hel dag! JAg leta efter en relichant i exakt en hel dag! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Meh... Jag letade efter en i 30 min så hittade jag en.... Jag fattar inte hur du orkar :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Asså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan fånga dom men måste man göra nåt annat också? För jag har letat skitlänge! man måste inte klara ligan före!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jo Take it easy! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Xylo: Du citerade nog fel svar. Du tänkte väl citera seddot egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Xylo: Du citerade nog fel svar. Du tänkte väl citera seddot egentligen? OJ, ojdå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valen Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 mitt tips är att du åker till typ vermilon city....där man åker båt och sen så går du mellan gräset och staden hela tiden sen så kommer den till slut.....ett bra sätt att få den att inte fly är att använda wobuffet.......tack för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg