Salzalada Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 Mitt Steam är lite konstigt... Jag blev kickad från en server för att ägarna av servern skulle köra lite själva... Men mitt namn byttes automatiskt och när jag gick in på några andra servers så kunde jag bara joina ett team och stå där! Alltså, när jag skulle köpa så kom det inte upp nåt, och när jag skulle gå så gick det inte! Jag kunde bara stå och kolla runt med musen! Vet nå'n vad som är fel? Citera
Gäst Skellington Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 Steam har allttid varit konstigt... Citera
Salzalada Skrivet 28 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2005 Jo, det stämmer väl, men det har aldrig varit så konstigt! Citera
spitfir3 Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 Gå till steam/steamapps/namn/counter-strike/cstirke och deleta din config.cfg fil där, efter det försöker du spela cs på nytt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.