Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag kan det mesta om NFSU men en sak har jag inte klart för mig... En del bilar som man kör mot i racen har så kallade "Widebody kits" var ska man gå för att köpa dom??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 vad är det för nåt ????? hur ser man att de har det ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Bilen blir mycket bredare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ok.. jag vet inte. men det verkar grymt. JAG VILL OSSÅ VETA "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Kan inte nån SVARA!!! SNÄLLA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johannes Lundqvist Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 har tänkt köpa de. men vill först ha svar på några frågor. e spelet värt pengarna? Ska man köpa de till pc elr Ps2. :D ha de ps kan allt om polis 3 till pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 du ska köpa de till PS2 ! men svara på frågan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag tycker också ps2 men snälla svara på frågan!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 man kan få dom om man klara den tredje sista banan dar man möter tj med samantas bil.man måste aceptera utmaningen. det står ungefär såhär:tj tog samantas bil.Ta tillbaka den och bli kompisar igen Mvh robin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ja jag har vetat det länge nu i snart 3och en halv vecka.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg