MahL Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 När jag håller muspekaren äver en länk här på fuska.se så bilr den färst grönblå och sen orange varför blir det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag förstår inte riktigt vad du menar, men jag tror det är så att länken byter färg när du har klickat på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag förstår inte riktigt vad du menar, men jag tror det är så att länken byter färg när du har klickat på den. asså för att se att man ska klicka på en länk så brukar ju den bli ornage, men den bli blågrön först innan den bli ornage fattar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aelgen Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Det är en stilgrej skulle jag tro. Man kan göra sådanna i html. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ja det kanske det är, men det har aldrig vart så för mig förut jag bli ganska irriterad på det jag vill att det ska bli orange snabbt och inte någon annan färg innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Ja nu är det som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Ja nu är det som vanligt... jo jag ser det, men vad var det för fel eller vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Det är något grejs som admin har ändrat! Det är inget farligt om du tror det jag har det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Man kan ställa in vilken färg det ska bli när man gör egna skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.