Hoppa till innehåll

Vilka spel??


Kahn
 Dela

Rekommendera inlägg

Snart släpps Jak II, uppföljaren till Jak and Daxter, och Ratchet and Clank II Släpps snart också, Uppföljare till Ratchet and Clank.. Dessutom släpps Fifa Football 2004 24 Oktober, och NHL 2004 är redan ute.. Release datumet för Jak II och Ratchet and Clank II Vet jag inte säkert men en tv-spels affär kommer att ringa mej när dem släpps, när dem gjort det, skriver jag datumet här..

Så då har du lite att välja på Kahn =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För er som undrar har jag inte hunnit med att vara på denna sidan så mycket sista tiden, mycke läxor, men nu kan jag skriva release till Jak II.. Det släpptes 18 Oktober =) Är alltså ute nu och jag har det, det är jättebra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GTA VC är kul :) men jag tycker om Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex jag har alla banor utom sista bossen(det är dr.Cortex och hans assistent dr.N.Gin)               :wink:

 

 

e spelet bra? d laddar ju svin länge men jag känner en som kan korta laddningstiderna åt mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snart släpps Jak II, uppföljaren till Jak and Daxter, och Ratchet and Clank II Släpps snart också, Uppföljare till Ratchet and Clank.. Dessutom släpps Fifa Football 2004 24 Oktober, och NHL 2004 är redan ute.. Release datumet för Jak II och Ratchet and Clank II Vet jag inte säkert men en tv-spels affär kommer att ringa mej när dem släpps, när dem gjort det, skriver jag datumet här..  

Så då har du lite att välja på Kahn =)

 

 

ja kärnhuset på min skola har d spelet... har inte testat d men jag vill gärna ettan va ju ganska kul...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...