Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker
Skrivet (redigerat)

Den andra asså Kadabra kan ju ha bättre effekt på dom du möter än med Nincada, Nincada kanske är bättre på typ.. nån annan av dom dära "vatten, eld, jord och insekt"

Exp = Experience = Erfarenhet = Skills = hur bra man är på nått = olika nivåer på sin t.ex. Styrka, Matte, Biologi osv osv

Edit, aight?: Den dära Nincada kanske är så dålig så den måste gå upp fortare i lvl för att bli bättre.

Som en Magikarp med bara Splash.. går ju inte att träna om du inte har Share Exp. och då måste ju Magikarp gå upp fort i lvl för att få 1 bra attack iaf sen kanske det går lite segare för att den inte ska gå upp för fort när den väl är bra.

Redigerat av Wish_Maker
  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Edit, aight?: Den dära Nincada kanske är så dålig så den måste gå upp fortare i lvl för att bli bättre.

Det roliga är ju att det är Nincada som är den dåliga och är jätte seg på att gå upp i level...

Gäst Wish_Maker
Skrivet

aja men då vet jag inte varför dom är olika... kanske den ska bli bättre när den blir högre lvl.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Du bör ta olika typer av Pokemon,men Aron är inte så dum,Mawile därimot är lite sådär tycker jag.Fast detta team skulle vara bra:

Aggron(Arons uppgradering)

Blaziken(Combuskens uppgradering)

Kingdra

Crobat

Shiftry(Bara Pokemon Ruby)

Alakazam(Abras uppgradering)

Gäst Wish_Maker
Skrivet

jooohooo den är bra mot vatten pokemon tror jag det va

Gäst Wish_Maker
Skrivet

min Charizard lvl 100 klarar vatten pokemon.. då borde ju en Shifty lvl 100 klara en eld pokemon (beror på lvl)

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Shiftry är bra mot Watter,Electric,Grass,Ground,Psychic,Ghost & Dark.

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Nej, det beror ju på vilken den är effektiv på.

Asså en Shiftry i lvl 100 mot en Charizard i lvl 100 så vinner ju Charizard eftersom den är effektiv på gräs!

Det jag mena var att en Shifty lvl 100 klarar nog en Magmar på lvl 60 eller mindre

och en Charizard lvl 100 klarar nog en gyarados lvl 60 eller mindre

• Skapa ny...