kamicaze Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Nu vet jag varför Nincada var så seg, vid level 20 blev den Ninjask som värkar vara okej + att jag fick Shedinja som tydligen är ett Ninjask spöke och har bara ett i liv och som jag kört i typ 10 fighter nu men den blir ju aldrig träffad....hur dödas den? :P
kamicaze Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Du bör ta olika typer av Pokemon,men Aron är inte så dum,Mawile därimot är lite sådär tycker jag.Fast detta team skulle vara bra: Aggron(Arons uppgradering) Blaziken(Combuskens uppgradering) Kingdra Crobat Shiftry(Bara Pokemon Ruby) Alakazam(Abras uppgradering) Kingdra har jag inte sätt en så länge men det kommer vell, samma med crobat och shiftry. Alakazam tror jag inte att jag kan få eftersom den måste bytas :/
Dark Elite Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Men asså Kingdra, Crobat och Shiftry kan man inte fånga vilda!
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 men man kan fånga deras första/andra stadium
Dark Elite Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Japp! Jag tänkte skriva vad dom hette men sen glömde jag vad Kingdras nedgradering hette så jag sket i det.
Gäst Wish_Maker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 (redigerat) Horse, Seadra, Kingdra. Zubat, Golbat, Crobat. Seedot, ?, Shifty. Edit, aight?: det med bokstäver Redigerat 2 Juni 2005 av Wish_Maker
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Horse, Seadra, Kingdra. Zubat, Golbat, Crobat. Seedot,NUZLEAF, Shiftry.
Dark Elite Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Men är det inte seedot som är lite svårtränad?
kamicaze Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Jag har nyss fått Ninjask som värkar vara okej + att jag fick Shedinja som tydligen är ett Ninjask spöke och har bara ett i liv men jag ej om den är bra....enda gången den dött är när den blivit confused och attakerat sig självt och när jag fick en eldattack på mig, é den nått å ha?
gurkis_nr1 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Jag har nyss fått Ninjask som värkar vara okej + att jag fick Shedinja som tydligen är ett Ninjask spöke och har bara ett i liv men jag ej om den är bra....enda gången den dött är när den blivit confused och attakerat sig självt och när jag fick en eldattack på mig, é den nått å ha? Hur fick du Shedinja???
Rekommendera inlägg