Fable ninjan Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Gillar ni svencoop? eller något det är bara att skriva det du tycker är roligast i det tex:entmod B) :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 alltså jag har laddat ner det och installreat det men sen då det kommer upp en rutta där det står nått om att dom inte hitta filen där det skulle va och sen går det inte att spela vad ska jag göra?????????????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????????????????? :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 "rickae" jag tror inte att moderatorerna uppskattar alla dina frågetecken,det var bara en upplysning så säg inte nu att jag klagar på dig. Och "Fable Ninjan" kan du inte förklara vad svencoop är för någonting.Alla här inne på forumet kanske inte har den CS kunskapen som du och många andra kanske har :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Sven Co-op äger ju!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg