epaaj Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Skrivet 30 Maj 2005 Jag leter efter ett program som kan rippa musiken och ljuden i Diablo 2. Jag hittade ett sådant program till Starcraft på battle.net's webbsida men något till D2 hittar jag inte. Någon som vet var det finns? Jag har letat på battle.net men inte hittat något. Citera
Pikachu86a Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Ska du alltså spela av musiken eller? Citera
epaaj Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Just nu ligger de i ett lustigt fil-format som heter mpq. Jag skulle vilja ha alla ljudeffekter och tal i tex mp3 eller något annat. Vissa saker som sägs är roliga att lyssna på eller intressanta. Jag vill kunna lyssna på dessa ljud utan att behöva spela om hela spelet hela tiden jag vill höra dem. Citera
Gäst Muuu Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 försök att göra om dom med något program till mp3 eller något annart format Citera
epaaj Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Maj 2005 försök att göra om dom med något program till mp3 eller något annart format Har du missat poängen med den här tråden eller? Frågan lyder: "Var kan jag hitta ett program som rippar D2 musik?" Ditt svar hjälpte inte mycket. Vet du ens hur musiken i D2 ligger? Den ligger i stora filer. All musik i en fil (eller kanske några fler). Man kan inte få ut något ur dem utan rätt program. Vet du inte var man hittar ett program som kan göra detta tycker jag inte du ska skriva något. Speciellt inte om det inte tillför tråden något. Citera
Gäst Mujo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Om det inte finns något program så kan du spela in direkt från ditt ljudkort :\ Fast då måste du spela. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.