Hoppa till innehåll

Surf Banorna På Cs

Gäst willeo

Rekommendera inlägg

• 4 veckor senare...
  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det e bara att hålla in ctrl och om du surfar på höger sida av surf saken håll inne a och vänster d

(och om ni skapar egen surf map så brukar iaf jag ha instellningarna Gravity 800 Air Accelerate 50

Redigerat av Coco
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såhär tycker jag det ska gå till:

Börja med att bara träna på tex en surf bana som surf_egypt, den är rolig och bäst för sådana som vill träna. Basknapparna till surfning, är A och D. När du ska surfa och tex hoppar ner och surfar på vänster sida, ska du hålla ner respektive motsatta knapp, dvs om du surfar på vänster sida, ska du hålla ner D.

Det är inte bara att hålla ner D och tro att man ska klara hela s*iten. Utan det krävs lite träning, och lite känsla. Träna mycket, och ha en bra mus. Har du ganska låg sensitivity så ska du höja den när du surfar. Sedan när du tröttnat på att surfa som dom andra n00bsen ska du höja ribban till t3h fknin 133tz00rz. DVS att du ska äga alla k*k. Då krävs det mycket mer känsla, och blandade knappar. CTRL, Space, S kommer med i leken. sen så skiter du på dig och vipps i potatisen så är du bra. MUUU

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst willeo

jag har blivit bra nu men när jag surfar så håller jag i A om jag ska svänga till vänster ocså styr jag med musen och om jag ska styra till höger så håller jag in D och styr med musen

Redigerat av willeo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...