WWII Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 ja de är kul! de är nog riktigt kul om man är asa bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 va e surf?? :blink: skit det e vad det e jag menar hade spelet gått ut på att surfa så hadde det inte haft namnet Counter Strike då hade det typ varit Surf eller nåt sånt!?!?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 om man håller ine ducknappen så går det snabbare -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvamP-BOB Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 om man håller ine ducknappen så går det snabbare -.- Det går segare för mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 man ska också kolla neråt när man surfar.. varje cm räknas att surfa annars trillar man och DÖR :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvamP-BOB Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Aha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) det e bara att hålla in ctrl och om du surfar på höger sida av surf saken håll inne a och vänster d (och om ni skapar egen surf map så brukar iaf jag ha instellningarna Gravity 800 Air Accelerate 50 Redigerat 11 Juli 2005 av Coco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Såhär tycker jag det ska gå till: Börja med att bara träna på tex en surf bana som surf_egypt, den är rolig och bäst för sådana som vill träna. Basknapparna till surfning, är A och D. När du ska surfa och tex hoppar ner och surfar på vänster sida, ska du hålla ner respektive motsatta knapp, dvs om du surfar på vänster sida, ska du hålla ner D. Det är inte bara att hålla ner D och tro att man ska klara hela s*iten. Utan det krävs lite träning, och lite känsla. Träna mycket, och ha en bra mus. Har du ganska låg sensitivity så ska du höja den när du surfar. Sedan när du tröttnat på att surfa som dom andra n00bsen ska du höja ribban till t3h fknin 133tz00rz. DVS att du ska äga alla k*k. Då krävs det mycket mer känsla, och blandade knappar. CTRL, Space, S kommer med i leken. sen så skiter du på dig och vipps i potatisen så är du bra. MUUU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 (redigerat) jag har blivit bra nu men när jag surfar så håller jag i A om jag ska svänga till vänster ocså styr jag med musen och om jag ska styra till höger så håller jag in D och styr med musen Redigerat 13 Juli 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 bra bra. :) Träna på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 om man håller ine ducknappen så går det snabbare -.- håller med dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg