gagge Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 någon som vill lira wow med mej jag är på hellscream jag är night elf huner lvl 11 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 (redigerat) David StmU Har på hellscream, men det är horde, inte alliance, kan dock göra en ny, men jag ska resa bort. Redigerat 14 Juni 2005 av Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Skulle gärna lirat med dig men prenumationen e slut och får inte spela internet på syrrans dator(den enda som WoW funkar på) så srry och David_OG längtar tills du blir bannad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Skulle kunna spela med dig men jag har inte tid för att jag ska pvpa med min lvl 60 hunter för att bli rank 11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Skulle kunna spela med dig men jag har inte tid för att jag ska pvpa med min lvl 60 hunter för att bli rank 11 Ska du börja PvPa 6 timmar om dagen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 shit, inte 6 utan 12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enraged Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Har tyvärr ingen på den servern. Skulle kunna göra en, kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg