Kraver Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Hej jag har ett problem med att ladda ner silent heroes till mitt BF 1942. När den nästan har instalerat klart så står det att man måste ha något program. vad e det för program. Tacksam för svar. PS: samma sak händer när jag ska ladda ner invasion gotland till BF Vietnam DS: Citera
epaaj Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Huh? Står det inte vad det är för något som behövs? Har du läst Readme-filen till det du laddat hem? Kollat någon FAQ om det? Citera
Kraver Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2005 det finns ingen readme filefter som att instalationen inte kan slutföras. Citera
Pikachu86a Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Det stor inte något om det där programet på hemsidan som du har tankat ner det där ifrån? Citera
Kraver Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2005 det e ju det jag gör och det står samma sak om jag laddar ner det från en annan också. Citera
epaaj Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 det finns ingen readme filefter som att instalationen inte kan slutföras. Readmefiler brukar hänga med löst ibland. Leta runt lite där du tankat hem allt annat så kan du hitta det. Upprepar tidigare fråga: "Står det inte vad det är för något som behövs?" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.