Anderzzen Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) Om du har problem med polis uppdragen på GTA san andreas eller inte orkar göra dom...gör så här Åk till en Cluckin bell eller vilken resturang som helst.. prakera fordonet utanför dörren och starta uppdragen med R3.. gå ur/av fordonet och in i resturangen.. vänta i ungefär 20 sekunder..sen så kommer du märka att spelet har raderat ut fienden åt dej och du får pengar och kommer till nästa level =) hoppa in/på fordonet och gå ut/av fordonet och in igen ...håll på så ända tills du har fått armor uppgraderingen =) =) kommentera gärna :P Redigerat 31 Maj 2005 av Anderzzen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Man kan ochså ta en Rhino (pansar vagn) och göra R3 uppdragen med den, blir mycket lätt då, och du tjänar rikligt med pengar. Kommentar: Gammalt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jaja..men man tjänar ju lika mycket ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 det måste jag pröva..skäms att jag inte visste det...:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 det måste jag pröva..skäms att jag inte visste det...:( haha :P det gör väl inget haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg