Hoppa till innehåll

James Bond: Goldeneye

Rekommendera inlägg

Så här gör du. När du kommer in i rummet där golden gun finns så ska man gå på ett speciellt sätt. Om man går på rätt rutor på marken så klarar man sig. Om man kollar på rutorna så går man först 2 rutor åt vänster så att man står i hörnet. Sen 2 fram, 3 höger, 2 fram, 1 vänster, 1 fram, 1 vänster, 2 fram och 1 höger. Om om man har gått rätt så borde man kunna ta golden gun utan problem sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här gör du. När du kommer in i rummet där golden gun finns så ska man gå på ett speciellt sätt. Om man går på rätt rutor på marken så klarar man sig. Om man kollar på rutorna så går man först 2 rutor åt vänster så att man står i hörnet. Sen 2 fram, 3 höger, 2 fram, 1 vänster, 1 fram, 1 vänster, 2 fram och 1 höger. Om om man har gått rätt så borde man kunna ta golden gun utan problem sen.

men så fort jag går 4 rutor framåt så jag kommere ur den smala delen av rummet stängs luckan vid golden gun, och när jag går till hörnet kommer kulsprutorna fram. är det bara en atrapp i det rummet eller är det den riktiga golden gun?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är den riktiga, sjuka och pistolen Golden Gun. Detsutom brukar inte de göra fällor i Goldeneye som leder till en sak som är onödig. :visslar:

ok, men när jag kommer ut ut den smala delen av rummet så stängs ju den där skottsäkra luckan vid goldnegun. kan jag öppna den igen om jag går rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...