Tomi Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 annars är det bara att gå in på www.pricerunner.se och kolla. ;) det var ju en bra sida :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 köp speciellt alldrig joytech saker dom e så.....har inga bra ord för det ens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 :) Bara så du vet en vanlig playstation-handkontroll går lika bra på mitt PS2. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 ja, det är ju klart... dom är ju likadana, bara annan färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Du ska alltid köpa orginal Dualshock 2 och ca. priset för en sådan är 300-400 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 när jag köpte ett spel på game så kunde jag köpa en kontrol för 99kr eller 199kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 det var väll inte original?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 En hand kontroll för 199 eller 99? Var det en DualShock 2? Billigt isåfall. Köp aldrigt sånt billigt skit, det är DualShock 2 som gäller. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyabi Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Angående att gamla kontroller fungerar: Jo det gör de... men bara till vissa spel då det bara är DualShock och vissa spel kräver DualShock2 Angående att original är bäst: Har ALDRIG varit så för mig. Min handkontroll till PS1 är knapparna sönder på och den glappar. Min pojkväns PS1-kontroll är en knapp sönder på och hans PS2-kontroll har ingen vibration längre ^^ Har däremot haft en kontroll ganska länge som fungerar UTMÄRKT. En Svart-Grön kontroll som jag köpte till PS1 ^^ Står fifa eller nått på den. Testade den på pojkens PS2 (till ett spel som krävde DS2) och det fungerade ^^ Dock vet jag inte om de säljs fortfarande =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 man kan både ha tur och otur i såna här köp, tyvärr så har man oftast otur, men man kan hitta billiga guldklimpar som är bra och ytterst prsivärda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Angående att gamla kontroller fungerar: Jo det gör de... men bara till vissa spel då det bara är DualShock och vissa spel kräver DualShock2 Angående att original är bäst: Har ALDRIG varit så för mig. Min handkontroll till PS1 är knapparna sönder på och den glappar. Min pojkväns PS1-kontroll är en knapp sönder på och hans PS2-kontroll har ingen vibration längre ^^ Har däremot haft en kontroll ganska länge som fungerar UTMÄRKT. En Svart-Grön kontroll som jag köpte till PS1 ^^ Står fifa eller nått på den. Testade den på pojkens PS2 (till ett spel som krävde DS2) och det fungerade ^^ Dock vet jag inte om de säljs fortfarande =( Vad sjutton gör ni med era kontroller egentligen spelar badminton med dom. jag har haft mina kontroller i 3 år och det e knappt en repa på dom. och det är inte ett enda tecken på nått glapp. det e inte kontrollen som e dålig utan ägaren som e dålig på att ta hand om den. ( så e det oftast iaf ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyabi Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Angående att gamla kontroller fungerar: Jo det gör de... men bara till vissa spel då det bara är DualShock och vissa spel kräver DualShock2 Angående att original är bäst: Har ALDRIG varit så för mig. Min handkontroll till PS1 är knapparna sönder på och den glappar. Min pojkväns PS1-kontroll är en knapp sönder på och hans PS2-kontroll har ingen vibration längre ^^ Har däremot haft en kontroll ganska länge som fungerar UTMÄRKT. En Svart-Grön kontroll som jag köpte till PS1 ^^ Står fifa eller nått på den. Testade den på pojkens PS2 (till ett spel som krävde DS2) och det fungerade ^^ Dock vet jag inte om de säljs fortfarande =( kontroller ska tåla lite tufft spelande ;) Den blir lätt glapp i PS-kontroller... flyttar mina konsoller mkt då jag "bor" på 3 olika ställen och oftast måste man ju ta ur och sätta i kontroller mycket då... Det ska de tåla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg