Vigge_as_long Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Hur fixar man en affär på sin sida som här på Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 lite svårt... fast jag har gjort ett affärs system, det finns på ett forum en så länge (kommer snart på ett till). skcika pm för mer info och kolla www.spelchatt.t-k (fast utan bindestreck) för exempel. har forumet inte så många medlemmar (typ under 100) så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 ganska snygg affär tycker jag. IF släpper senare en officiell shop så du får vänta om du inte vill slippa präss. du kan PM:a mej också om du behöver en affär kod. (ej autosystem och databaser). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 tackar. jag försöker anpassa alla affärer till sidans design. men den nya jag gjort är faktiskt liiite snyggare tycker jag själv... bra att de ska släppa en "riktig" butik. (mina affärer har inte heller autosystem eller databaser bara så ni vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelino Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 tycker att Nico har lyckats mkt bra på spelchatt... konstigt att det inte är fler medlemmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) dt är inte jag som har hand om spelchatt, det är Capone och Rallypacker. jag är bara mod där och jag har hjälp till lite och gjort affären. fast jag håller med om att det är ganska lite medlemmar... nu ligger en annan affär oxå uppe, www.emotmobbning.t-k Redigerat 8 Juni 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.