Gäst willeo Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) jag måste få upp consolen men hur? Redigerat 1 Juni 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 jag måste få upp consolen men hur? tryck på den här knappen § när du spelar B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 § ELLER ESC kom inte ihåg länge sen jag spela css Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvamP-BOB Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Han menar nog på source ;) För där fattar inte jag hur man tar upp konsolen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 -console i launch options nånstans :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 men man ska gå in där det står play games (där alla ens spel e på steam). sen höger klickar du på source. sen tar du den längst ner o den ska heta Properties. sen trycker du på launch options. O där skriver du in -console sen kommer den upp när du ska spela. men tryck inte kryss på den för då får du göra om det jag har skrivit! P.S. man kan inte trycka på § utan tryck på Esc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillogge Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Han menar nog på source ;) För där fattar inte jag hur man tar upp konsolen :( jag tror att det inte finns nån konsoll i sourche Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Men gör så som jag skrev!! det finns console Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg