WASD Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag har gamemaker reg 6.0 men jag vill uppdatera det till reg 6.1 hur gör jag? det har ju kommit en ny version, kolla deras hemsida http://www.gamemaker.nl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 är det bara att ladda ner 6.1 så får man det i reg version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Ja, tror det iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Du använder väl samma reg kod som du använde för att regga gm 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Ja så är det nog. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Du använder väl samma reg kod som du använde för att regga gm 6.0 jag testade med min reg kod på 6.1 men det funka inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Oh, värsta N00B! Har du någonsin tänkt på att kanske, kanske, skulle du öppna gamemaker, trycka på lås ikonen och trycka på: "Upgrade my 6.0 serial to a 6.1 serial." eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.