Rallypacker Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 tycker att det skär så i öronen när katten skriker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Lol han fyllde år igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 De ä ju lätt bäst när intressesmurfarna hoppar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 "Oh no! Intresseklubben har sprängts av överbelastning!" ^ nåt sånt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) En del av skämten fick mig att skratta, andra inte. Ganska bra, hade dock sett den för ett bra tag sen -.- Men om jag inte mistar mig bryter den mot rätt många av fuskas regler (den innehåller erotiska bilder på alla kändisarna också <_<). Redigerat 5 Juni 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) Tänk när darin får syn på videon, och kontaktar någon som gör så att dom inte visar knapptnytt något mer. >_> :( skratta lagom ni som kommenterat DARIN på knapp nytt när det en dag blir eran favvo-kändis som blir hånad... :unsure: Redigerat 5 Juni 2005 av _Otaku_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 det hade varit roligt om Brittan blir mobbad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Men då kommer själva Britney Spears och gör stryp tag på Knatten :lol: *överdrivet inlägg* Men jag slår vad om att dom kommer attr göra fler erotiska scener på KnappNytt. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.