Cornificius Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 det finns/fanns en bugg i orchernas start ställe (minns inte vad det heter, har inte spelat det på ett tag p.g.a jag har stoppat mitt account) men i alla fall: när man ska döda den hära orchen för att få burning medallion eller vad den heter så kan man inte döda han .. alltså för dom som inte fattar vad jag menar (blev lite rörigt :P ): det finns en man inte kan döda fast man behöver en sak för en quest. eller man kan ju döda han men iland blir ju buggen så då kan man inte döda han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 jag kan inte liten bug, om man gör Arcane Missiles & fienden går iväg så kan man skuta även när det står "Out of range" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Kan 100 tals , typ hur man kommer under IF, och hur man kommer under zul'gurub . buggade herbalism och hur man flyger 10 gånger snabbare än en griffin. Vet även hur man åker direkt(på 2 secunder) vart man vill med griffin. och massa mer. Är en level 60 dwarf hunter med epixx;P snälla berätta för oss hur man kommer vart man vill med griffin på 2 sec och hur man flyger snabbare än en griffin, i alla falla sicka PM till mig jag måste veta, OBS: jag betalar om du berättar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Dem här buggarna känner jag till och som jag kan fixa själv. Caverns Of Time och Old Ironforge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 jag kan inte liten bug, om man gör Arcane Missiles & fienden går iväg så kan man skuta även när det står "Out of range" Fixat i en patch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Dem här buggarna känner jag till och som jag kan fixa själv. Caverns Of Time och Old Ironforge. men de är ju igentligen inga buggar. antingen är det ett ställe som man får gå till annars är det ett GM ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Har gåt till Hyjal, Caverns of Time, toppen på Orgrimmar och Ironforge airport om det räknas. : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Kommit på en bugg i ZF om ni vill få det lättare när ni ska döda fångarna. När ni dödat alla trolls och dem dära bossarna, prata inte med gubben!! Vänta tills dem använder heartstone, medans dem använder heartstone så ska du spamma och prata med han. Sen så kommer alla hans kompanjoner och försvinna sen så behöver ni bara döda han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 jag har hittat en rolig bug :P om man gör polymorph på en enemy som simmar så blir det ett simmande får :P det ser kul ut för at får ska inte kunna simma & därför åker den bara runt utan att röra på benen eller nånting, prova själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 kan inga buggs kan bara glitches .hur man kommer under sw .hur man kommer under if .hur man kommer upp på if berget .hur man kommer in i crypt hmm tror det var alla O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Crypt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Näe du måste inte ha autowalk på o det funkar med andra klasser. Det är vell bah druid som kan buffa med Mark of the wild? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg